30 Temmuz 2009 Perşembe

KİTAPLAR ELDEN ELE [Müzik Dışı]


Bu defa sizlere pek beğendiğim bir projeden bahsetmek isterim. Kitaplar elden ele projesi. Belki duymuş olabilirsiniz. Kitabını okuduktan sonra içine bir not yazarak kamuya açık bir yere örneğin metroya , vapura , sinemaya vb bırakıyorsun. Sonra o kişi kitabı okuduktan sonra bir başkasının okuması için bir başka yere bırakıyor.


Bu benim gibi kitaplarını arşivlemeyenler için bir seçenek olabilir. Mesela ben de müzik CD lerimi bir başka yere asla bırakamam ama okuduğum kitapları tekrar okumayacağım için benim için bir seçenek olabilir. Tabii kendine ait bir kütüphanesi olan arkadaşları bunun dışında tutmak isterim. En kısa zamanda okuyup bitirdiğim ve rafta duran beş kitabımı çeşitli alanlara bırakarak başlayacağım işleme :) Heyecan verici ve yararlı bir etkinlik diye düşünüyorum :)


Ayrntılı bilgi için

3 yorum:

  1. iki ay önce bunu ben de blogumdapaylaşmıştım, bi de altına ingilizce adresini iliştirmiştim, sonra, postum için blogger spam dedi, silmek zorunda kaldım :(

    projeye gelince oldukça güzel, ama türkiye de bu çok zor sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Kesin denemem lazım Wakan Tanka :) Proje beni çok heyecanlandırdı. Keşke gelişse de cidden tüm kitaplar elden ele dolaşsa :) Bu biraz hani adada tek kalırsın şişe içine not yazarsın birisine ulaşsın diye beklersin ya o tarz bir duygu uyandırdı bende :))

    YanıtlaSil
  3. ben benim kitaplarımdan vaz geçemeemm ama çok sevdiğim bişr kitabı yeniden satın alıp onu bir yerlere bırakabilrim, ya da senin bıraktığını alıp okuyup başka yerlere bırakabilirm, umarım rastlarım o kitaba...

    YanıtlaSil