20 Temmuz 2009 Pazartesi

DÜĞÜN MÜZİKLERİ :)

Tatilde ilk fırsatımı İstanbul İzmir otobüsünde bulunmam vesilesiyle sevgili wireless'i kullanarak hepimiz içinde kanayan bir yaraya düğün müziklerine parmak basmak istedim. İstanbul Edirne turnemin ilk ayağında katıldığım arkadaşımın düğün mekanı oldukça muhteşem bir yer olmasına rağmen ne yazık ki orada da kolbastı show ile karşılaşmak durumunda kaldım :))
Hani önceleri klasiktir My Heart Will Go On , I Will Always Love You , My All tarzı soft klasikler ile konuklar yerleştirildikten yaklaşık bir saat sonra bu defa üçtür beştir kızlar hoştur , fidayda da Ankaralı'm fidayda beş bin altın yedim bir ayda , haylelelelele hadi hadi hadi naraları yükselmeye başlar ki nedense bu şarkıların direkt olarak bir aşk hikayesini yansıtmadığı kanaatindeyim :)
Artık bir başka moda da DJ eşliğinde yapılan düğünler oldu. Fakat menü kısıtlı olduğundan mütevellit kavuşmamız bir mucize , zaten bir anda sevmiştim seni çok geçmez unuturum , sana güvenmiyorum artık anlasana oyuncağın değilim , sana kırmızı çok yaraşıyor şeklinde yine boşanmaya davet meyilli eserler çalındığına şahit olmuşluğum var.
Müziği çok irdelediğim için şimdiye kadar hiç bir düğünü kahkaha komasına girmeyerek terk edemedim. Gelin ile damat birbirinin gözlerinin içine bakarak anlamazdın anlamazdın hani sen acı veren kalpsizlerden olamazdın şeklinde acı dolu bir şarkıyla mutlu şekilde dans ederken başka ne hissedebilirim ki :)
Ömür boyu mutluluklar temenni ederim ;)

2 yorum:

  1. DJ'li düğünleri onaylamıyorum, katıldığım son iki düğünde bende de böyel bir tespit çıktı ve açıkçası çok eğlendiğimi hissedemedim ...


    ''Gelin ile damat birbirinin gözlerinin içine bakarak anlamazdın anlamazdın hani sen acı veren kalpsizlerden olamazdın şeklinde acı dolu bir şarkıyla mutlu şekilde dans ederken başka ne hissedebilirim ki :)''

    Bu tespitine çok güldüm, deşsen böyle daha neler neler var aslında :))) ...

    Bu arada geçen biri ile karşılaştım bir arkadaşın stüdyosunda, adam ders almış gelip ve kayıt hazırlamış gelip evleneceği kişi için, düğün günü çıkıp sahneye herkesi şok edecekmiş :) ... Gayet yaratıcı ve de hoş bir düşünce, sesinin - şarkının önemi yok, olay ince :) ...

    YanıtlaSil
  2. Kulağa çok hoş geldi bu fikir Kadri :) En azından birbirinden alakasız ama eğlence içerikli şarkılar yerine gerçekten şok edici ve güzel bir düşünce damat adayının yaptığı :))

    YanıtlaSil