2 Temmuz 2009 Perşembe

DIVAS LIVE 2009

Yurt dışındaki Divas Live'ı izler misiniz bilmiyorum. VH1 kanalı yılda bir defa sadece 1 gecelik bir show için birbirinden ünlü divaları aynı çatı altında toplayıp müthiş bir programa ev sahipliği yapar. Bu süre zarfında yan yana geldiğini sadece hayallerde görebileceğiniz bir çok isim birbirlerinin şarkılarını söyler.

Benim de çok uzun zamandır hayalini kurmuş olduğm bir durumdur bu müzik olayı. En yakın versiyonu "Güldünya Şarkıları" için verilen gecede sahne alan isimlerdi. Ben de buna istinaden hayalimdeki sanatçılar için playlistimi ayarladım ve böyle bir show olursa nasıl mest olurdum adlı projemi hayaller içinde tamamladım :)


Ana sanatçılar bu sene için Sezen Aksu , Ajda Pekkan , Nilüfer , Sertab Erener ve Candan Erçetin oldu. Konuk sanatçılarsa Göksel , Hande Yener , Nil Karaibrahimgil ve Hadise idi. Kurulan dev sahnede görsel videolar ve de ışık oyunları için 4 tır kullanıldı ve bu görkemli geceye 7000 müziksever tanıklık etti :)) 20 dansçının divalara eşlik ettiği gecede geçmişin ve günümüzün en beğenilen şarkıları birbirinden müthiş düetlerle dinleyicileri coşturdu :) İşte bu büyülü organizasyonun playlisti :))


Umarım bir gün hayal olmaktan çıkar ve böyle bir geceye tanıklık etme imkanı bulurum :)

2 yorum:

  1. Sezen Aksu & Göksel - Kurşunu Renkler ...

    Geçen bir konserinde Sezen'in gerçekleşti bu düet ... Darısı diğerlerinin de bu hayalinin de başına ...

    :) ...

    YanıtlaSil
  2. İzlemeyi çok isterdim Kadri :( Bir de Candan Erçetin - Hande Yener düeti "her aşk bitermiş" çok merakımı cezbediyor :) Ajda -Göksel "Baksana talihe" de çok şeker olabilirdi :)

    YanıtlaSil