1 Temmuz 2009 Çarşamba

İZLENMESİ GEREKEN 20 VİDEO [VOLUME 1]

Evet bundan sonra böyle bir olay yapmaya karar verdim :) Bazı video kliplerin heba olup gitmesine gönlüm izin vermiyor :) O yüzden bu başlık adı altında sizlere izlemekten asla bıkmayacağım bazı seçimlerimi yayınlamayı uygun gördüm. Belirli bir sıralaması yok. Sadece daha önce sizlerin de izleyip bildiğiniz belki de unuttuğunuz ama mutlaka tekrar hatırlatılması gereken 20 videoyu seçiyorum :) İşte bunlardan birincisi ...

SEZEN AKSU - ALLAH'IN VARSA [Yönetmen Charles Richards]

Sezen Aksu'nun en sevdiğim video kliplerinden birisi. Bir çok kişinin sırt döndüğü ama benim bağrıma bastığım Düğün ve Cenaze albümünden çıkan ilk şarkı. Bu klibi izlerken özellikle renklerinden çok etkileniyorum ve o dönem içerisinde yapılan videoların zamanımızdaki çalışmalara bin bastığını tekrar anlıyorum. Sezen Aksu gibi bir starın ne yazık ki videolarına eskisi kadar özenmediği için bu güzel çalışmanın sadece hatıralarda kalmış olması da bir o kadar üzücü.

1 yorum: