24 Temmuz 2009 Cuma

AŞK ZAMANI [IN THE MOOD FOR LOVE]


Wong Kar Wai'nin In The Mood For Love filmini uzun zamandır arşivimde bekletmekteydim. Nihayet izleme fırsatı buldum ama 3 günde bitirebildim :)) Durum filmin sıkıcılığından değil de benim modumdan kaynaklanıyor :) Daha önce mutlaka dinlenmesi gereken 10 world music şarkı listemde yer alan Shigeru Umebayashi nin [Yumeji's Theme] ve Nat King Cole'un ağırlıkta olduğu eşsiz müzikleriyle film çok görkemli bir hal almakta.


Maggie Cheung ve Tony Leung un başrollerini paylaştığı film biraz karışık bir kurguya sahip olsa da aldatılan kadın , aldatılan koca ve onların aldatma ve aldatmama bocalamasının içine başarılı şekilde çekmekte. Filmde her ne kadar Tony Leaung en iyi erkek oyuncu dalında Cannes'da en iyi erkek oyuncu seçilse de Maggie Cheung'un oyunculuğu önünde eğiliyorum. Müziklerinin naifliği ile övgüye değer filmler arasında yer almış bu eseri izlemeyenler bir göz atmalı derim :)
DİPNOT : Film aynı zamanda dünyanın en iyi 10 yabancı filmi dalında yer almakta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder