5 Temmuz 2009 Pazar

HAFTANIN SAÇMALAMASI


Powerturk Nilüfer'in son çekmiş olduğu klibi gerekçe göstermeden yayınlamama kararı almış. Bunun yalan bir haber olduğunu duymak için hemen araştırmalarıma başladım ama ne yazık ki doğruymuş. Powerturk TV böyle bir saçmalama yapmış. Gerekçe olarak da kendi sistemlerinde halkın isteklerini göz önünde bulunduran otomatik bir sistemleri olmasından kaynaklanıyormuş. Çok şaşırdım ve hiç yakıştıramadım.

Nilüfer de haklı olarak daha önce yayına sokulan tüm kliplerini Powerturk TV den çekmiş durumda. Ben de Powerturk'ün hem radyo hem de tv web sitelerini incelediğimde aynı sonuca ulaştım. Nilüfer top 40 listelerinde dahil olma üzere hiç bir şekilde sitelerinde yok.

Yıllarını müziğe vermiş olan ve şu anda ekranda dönen bir çok dandik isme istinaden Nilüfer'in suçu sanırım vurucu sözlerle ve kaliteli bir kliple geri dönmek oldu. Ne de olsa "gel birşeyler yap bizi kurtar" dizeleri günümüzde "Jale de Jale" dizeleri kadar vurucu olamıyor.

Video için yapılan youtube ve diğer görsel sitelerin yorumlarını okuduğumda şarkı için verilen dinleyici tepkisi oldukça iyi gidiyorken bir divaya yapılan haksızlık olarak yorumluyorum bu gelişmeyi.

Daha önce Sezen Aksu ve Ajda Pekkan gibi divaların da MTV de kliplerinin dönmeyeceği gibi bir haber yapılmıştı ama daha sonra bu enteresanlık da her iki ismin daha özenle çekmiş olduğu videolarla birlikte düzeltilmişti. Powerturk ya yayın sisteminde bazı oynamalar yapmalı ya da daha mantıklı bir açıklamayı müzik dünyasına duyurmalı ...

İşte Nilüfer'in son video çalışması "Bir Bilseydin"


2 yorum:

  1. Nilüfer'in ''Bir Bilseydim'' isimli bu şarkısı sadece son günlerin, son ayların değil son yılların kesinlikle en güzel çalışmalarından bir tanesi ...

    Tutumu mantığımın almadığı gibi zaten kendilerini de takip etmiyorum ama yılların bir sanatçısı için elbette çok üzücü durum dediğin gibi senin de ...

    YanıtlaSil
  2. Ben hala anlamadım. Gerekçesizlik ne demektir. O şarkıları seçen makinaları bozulmuş olmalı :)

    YanıtlaSil