27 Temmuz 2009 Pazartesi

MADONNA GELİYOR :)


MSN'in yalancısıyım ama umarım yalan falan değildir Madonna ikinci kez Türkiye'ye geliyormuş :))) Tahmini maliyeti 10 milyon TL olacakmış. Konser 5 Eylül'de saat 22:00 da Atatürk Stadyumu'nda yapılacakmış :) 4 günlük bir program için gelecekmiş. Anıtkabir'i ziyaret edecekmiş , bir TV programına çıkacakmış ve Reina'da kendisi adına düzenlenen bir after party'e katılacakmış. Bilet fiyatları 100 TL ile 1250 TL arasında değişecekmiş ... Miş mış lı bir konuşma oldu çünkü o biletler satışa çıkmadan inanmam :) Üstelik ben Madonna'nın offical sitesinde henüz böyle bir haber göremedim ama Türk haber siteleri bu duyuruyla birlikte çalkalanmakta :))
En son 16 yıl önce 7 Ekim 1993 yılında İnönü Stadı'nda bir konser vermişti. Ben o zamanlar pek küçük olduğum için anlamamıştım tabii. Ama şimdi bu haber doğrulanırsa koşa koşa en ön sıralardan seyredeceğimden emin olabilirim :))

2 yorum:

  1. benn de gidip en önden seyretcektim aam, ne yazık kş yalanmış :S

    YanıtlaSil
  2. Ya biliyodum böyle bişeyin olacağını :) Hay aksi neyse bi 16 yıl daha beklemek gerekecek galiba. Allah bu uyuz ve dandik basının , asparagas habercilerin cezasını versin tirajları sıfırın altına düşsün inşallah :)

    YanıtlaSil