13 Temmuz 2009 Pazartesi

NİLÜFER - HAYAL


Pek sevdiğim ve şarkılarında mutlaka ihya olduğum nadir isimlerden birisidir Nilüfer. Bu son albümünde de "Bir Bilseydin" ile beni yıktı geçti. Şarkıyı ilk dinlediğimde pek elektrik alamadığımı itiraf edeceğim ama sonraki dinlemelerimde daha bir hoş gelmeye başladı ve en sonunda da kalbimi parçalayıp geçti. Genel olarak ilk dinleyişte saran parçalar var. Uzun süre bunu çok fazla albümde hissedemiyordum iyi oldu...


Albümünde Fahir Atakoğlu , Adnan Ergil , Mete Özgencil , Sinan Akçil , Mustafa Ceceli , Devrim Karaoğlu gibi isimlerle çalışarak çok iyi bir iş yapmış bence. Önceki albümünde çoğunlukla kendi şarkılarını kullanan Nilüfer bu albümünde Nilüfer'le albümündeki o kaliteye geri dönmüş.


Kayahan kendi şımarıklığının ve kendini beğenmişliğin sonucu olarak piyasadan kendini çekerken Nilüfer son dönemin en büyük isimleriyle çalışarak süper bir albüm yapmış. Şarkı ayrımı yapamayacağım ama Mavilim'e benzeyen "Yaramaz" cover bir parça olan "Düş Misali" ve Mete Özgencil düeti "Bir Liste" ki bu da hafiften Hande Yener'den "Aşkın Ateşi"ne benziyor beni sevindirdi :) Bir Liste'nin sözlerini çok iyi buldum. Albümün kapanışını yapan "Sen ve ben" uzun zamandır duyduğum en duru şarkı olarak ağzımı açıkta bıraktı. Nilüfer bu defa beklediğimden daha da iyi bir işle çıktı. Bu süper sözler , süper yorum ve süper klip için teşekkürler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder