16 Temmuz 2009 Perşembe

ALO - OPERA

Bu şarkıyı dayanarak sonuna kadar bitirememiştim hiç. Ama opera versiyonunu dinleyince duygu ve düşüncelerim değişti :))) Bir arkadaşımın önerisi sonucu izledim ve son günlerde dinlediğim en eğlenceli versiyonlardan birisi olduğuna karar verdim.
Okan Bayülgen'in Kingo Disco'sunda zaman zaman bu tarz düzenlemeler mevcut oluyor. Örneğin bir de Ferhat Güzel'den Begüm versiyonu vardı. Onu pek beğenmemiştim ama nedense Jale de Jale ve operayı aynı tencere içinde kaynatınca ortaya böyle ilginç bir sonuç çıkmış :) Bir şarkıcının kendisiyle dalga geçebilmesi güzel , kendini tiye alabilmesi güzel. Bundan sonraki dönemde yine Salim ve türevlerini izleyebileceğimi sanmıyorum ama şimdilik Alo - Opera versiyon beni yerimden yayık ayranı gibi çalkalıyor :) Tuncy'nin müzik günlüğü'nde telefon bu defa Salim [daha doğrusu vokalde opera yapan iki bayan] için çalıyor. Alo - Opera versiyon :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder