26 Temmuz 2009 Pazar

BEACH ŞARKILARI :)

Araştırmacı blogcu Tuncy Bodrum'dan bildiriyor :) Her sezonun sahillerini sallayan şarkılar bu sezon burayı da ele geçirmiş durumda. Herkes Toz Pembe hayaller kurarken Kenan Doğulu Rütbesini Bilemeyenlere Yalın aracılığı ile Ah Be kardeşim diye nasihat ediyor. Funda Arar romantik şarkısı Yak Gel'i seslendirirken Yusuf Güney'de Senin Uğruna Ölmem mi Gerek diye cevap veriyor.
Serdar Ortaç her yaz yaptığı gibi bu sezon da Heyecan'lı remixleri ile gece gündüz çalınırken Ajda Pekkan ile çektirmiş olduğu Resim biraz daha durgun gidiyor. Eski şarkıların da ağırlığı var üstelik. Anlamazdın'ın gerek Ayla Dikmen gerekse Ferhat Göçer yorumu nostaljiye mavi bayrak sallarken Ajda Pekkan Resim'den ziyade Oyalama Beni şarkısı deniz ve kumsallardaki harareti tetikliyor [iyi anlamda :) ]
Sertab'ın Dönüş şarkısı Bu Böyle ise Murat Uncuoğlu remixi ile herkese hımmm dedirtirken Hadise yeni şarkılarından ziyade hala Düm Tek Tek ile anılıyor. Eurovision demişken :) Evet Alamancı , Rus , İngiliz turistlerimize de jest olsun diye bu ülkelerin bu seneki Eurovision şarkıları da yer yer remixleriyle ortalığı şenlendiriyor. İlgimi çeken bir başka durumsa pek Nil Karaibrahimgil duymamam oldu :(
Kısa ve öz olarak Bodrum'dan bildirebileceklerim şimdilik bunlar :) Daha sonra Çeşme ve Kuşadası gibi turistik mekanların da nabzını ölçerek sizlere rapor edeceğim :)

3 yorum:

  1. Onu bunu bilmem ama Bodrum'da Birsen Tezer dinlenir ya ...

    Bir de Vedat Sakman ki bu yaz orada program yapıyormuş; ben de yakın zamanda hani yerimi alacağım inşallah ...

    Ajda ''Oyalama Beni'' enteresan yalnız :) Bu muhteşem bir şarkıdır ama ne alakadır peki ...

    YanıtlaSil
  2. Buradan ayrılmadan Birsen Tezer'in CD'sini alıp dinleyeceğim o zaman Kadri :) Vedat Sakman'ı da dinlemek pek hoş olurdu. Zuhal Olcay'da pek yakında burada sahne alacak isimlerden birisi.

    Ajda Pekkan'ın "Oyalama Beni" şarkısı muhteşem olmasına karşın Burak Yeter tarafından yapılan yetersiz remixi ile yine bu yazın clublarda en çok çalınan şarkılarından birisi olmaya aday. Bazıları şarkıyı yeni sanarak "vay bee Ajda Pekkan'ın yeni şarkısını dinledin mi? müthiş" diye yanımda bitiveriyorlar ben de orijinal versiyonunu dinlettiğimde yerlerine çakılıp bi daha bi daha naraları atıyorlar :)) Acaba sevgili Ajda Pekkan Serdar Ortaç yerine Eda - Metin Özülkü'ye geri mi dönse diye düşünüyorum Kadri :)

    YanıtlaSil
  3. Burak Yeter'in albümünde bu şarkının remix halinin olduğunu bilmiyordum açıkçası ...

    Doğrusu oldum olası remixler beni kendine çekmemiştir, o ilk hallerinden sonra ısınamam kolay kolay bu yanlarına ama merak ettim bu yazından sonra ...

    Ortaç ile süperstarın bir daha çalışacağını sanmam, evet bir önyargı durumu ne yazık ki var, yeni birine atıyorum Demet', Bengü gibi popüler isimlere beste verdiğinde Ortaç hani bu durum dikkat çekmezdi de açıkçası ''Resim''i yadırgadık belki de bu sebep sevemedik ...

    Sakman ve Olcay'ı canlı canlı dinlemeyi çok özledim ... Tezer'in albümünü de kaçırmamanı dilerim ... Notlarını bekleyeceğim ...

    YanıtlaSil