29 Haziran 2009 Pazartesi

GÖNÜL YAZAR - ÖZLEDİĞİM SEVGİLİ

Gönül Yazar benim her dönemde çok saygı duyduğum bir isimdir. Nedense yaptıkları ile olsun davranışları ile olsun bir TSM sanatçısından beklenmedik eğlenceli bir tarzı vardır. Bir gün İzmir'deyken görmüştüm. Kocaman şapkasının altından şen kahkahalar atıyordu :) O gün yine büyülenmiştim kendisinin neşesinden.

Vakti zamanında hem pop hem de Türk Sanat Müziği okuyarak bunu farklı klüp ve gazinolara taşıyarak da insanları şaşırttığını duymuştum. İşte böyle bir sanatçıya yapılabilecek en güzel şeylerden birisi yapılarak 1971 yılında söylediği Özlediğim Sevgili şarkısı 2009 Murat Uncuoğlu tekrar mixledi ve ortaya bu güzel düzenleme çıktı. Bir Zamanlar Remix albümünden çıkan bu süper eğlenceli düzenlemeye ben de bir mash up video yapmayı uygun gördüm ve Gotan Project - Sentimantale videosu ile birleştirdim :) Sevdiğim şarkılara uygun süslü davranışlarım devam edecek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder