26 Haziran 2009 Cuma

EN YENİ İSİMLER ...

Mtv.com.tr 'nin Efes sponsorluğundaki mplay arşivini pek sevdiğimi belirtmişmiydim :) En son videoları ve yeni çıkanları yakından takip edebildiğim bir bölümleri var. Bu defa da son çıkan birbirinden alternatif isimlere bir göz attım. Kimisinin geleceğini parlak gördüm kimisininkine pek ısınamadım. Tuncy'nin müzik günlüğü bugün de yenilerin yanında :)


PİT10 - Beni Buradan Çıkarın ===> Tarz olarak hiç haz etmediğim hip-hop ile başlangıç yapıyorum :) Pit10 şarkısında Eminem ile dalga geçse de kendisinin bir Eminem takipçisi olduğunu anlamak pek de zor değil. İleride belki adını daha çok duyabiliriz ama ben duyduğumda kulaklarımı kapatacağımdan eminim :)


POST - Women Or Joint ===> Post elektronik tarzda çalışan dört kişilik bir grup. Ama öyle çıstak çıstak dans müziği de diyemeyeceğim. Tarz olarak Beck'e benzettim :) Albümlerini sadece internet üzerinden yayınladıklarını öğrendim. Şarkı beni sardı. Diğer çalışmalarını da takip etmek için listeme aldım.


ASENA ÖZÇETİN - Yeter ki Susma ===> Funda Arar'ın Hard - Heavy tarzında şarkı söylediğini düşünün. Asena Özçetin bende bu hissiyatı uyandırdı :) Şarkı olarak sözler hafiften arabeske kaçırdığı için ne kadar elektro gitar kullanılırsa kullanılsın bana pek sert gelmedi :)


HAKAN GİRİT - Aşk ===> Hakan Girit'in sesini beğendim. Müzik özensiz gibi geldi. Şu son zamanlarda duyduğumuz bir çok şarkıyla aynı ritm üzerine kurulu. Şarkının adı aşk olunca sözler de kısıtlanıyor ne yazık ki. Bu şarkı da bu doğrultuda seyretmiş biraz. Yine bana gel , aç kollarını diye devam eden dizeler var. Sanırım bestekarların birz sözlük karıştırma vakti geldi. Yeni bir şeyler istiyoruz ...


ÖZGÜR ÇAYAN - Aşk Artık Burada Oturmuyor ===> Şarkı hiç sıkıcı değil. Ses de güzel. Video ise çok anlamlı. Postacı zamanında yerine ulaştırılamayan aşk mektuplarını sahiplerine yıllar sonra dağıtmak için yola çıkıyor. Ama herkesin cevabı aynı. Aşk artık burada oturmuyor. Çok manidar olmuş hadi bakalım :)


EMİR - Ben Sen Olamam ===> Emir kendi müzik şirketini kuran Tarkan'ın ilk keşfi olarak lanse edildi. Şarkının sözlerini Tarkan yazmış olmalı. Ama Tarkan eğer Emir'e vokal desteğinde bulunmamışsa ortada büyük bir problem var. Çünkü bir ara cidden sesler karışıyor şarkıyı Tarkan mı Emir mi icra ediyor diye. Kendi tarzını kendine saklasa ne kadar iyi olacak aslında. Albümde Tarkan dışında Yıldız Tilbe , Nazan Öncel ve Gülşen besteleri varmış. Klibi güzel olmuş Chemical Brothers'ın Believe klibindeki azmanat robotlar burada da var :) Tarkan'ın neden kendinden bir tane daha kopyaladığını anlayan varsa bana da anlatsın :)
Şimdilik yeni arkadaşlar bunlar. kimin kalıcı olup kimin devam edeceğini hep beraber bekleyip görelim :)
DEVAM EDECEK ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder