16 Haziran 2009 Salı

YALIN - BEN BUGÜN

İtiraf ediyorum ilk defa bir CD yi sadece kapağını çok beğendim diye alıyorum :))) Mehmet Turgut'a rica etsem benim de fotoğraflarımı çeker mi acaba :)) Daha önce hiç bir Yalın CD sini arşivime eklememiştim ama yazın dinleyebileceğim başucu albümümü bulmak için belki de Yalın'a şans vermeliydim. Kapakta kullanılan renkler direkt olarak bir yaz albümü olduğu sinyalini veriyordu. Acaba öyle miydi :))

Yalın'ın bir tarzı vardı. Şarkılarını sakin sakin söylerdi. Bazen birbirini tekrar ederdi , bazen de etkileyici nakaratlarla kendini kurtarırdı. Ama bu defa öyle olmamış :) Cidden güzel şarkılar yazmış."Ah be kardeşim" şimdiden bu yazın şarkıları listesinde kendisine yer bulmayı başardı bile. Ben ayrıca "nezaketten" , "bir tek sen eksiksin" , "nerden nereye"gibi şarkıları çok sevdim. Ama esas bomba 2009 Eurovision galibi ALEXANDER RYBAK şarkısı FAIRYTALE benzeri BİT PAZARI oldu benim için :) Kafam çok karışık acaba kopyalama işlemi oldu mu diye ama iki şarkının da aynı zamanlarda çıkması ama Yalın'ın albümünün Eurovision'dan önce çıkması bu tezi çürütmüş oluyor mu bilemedim. Başlı başına Eurovision gölgesinde olmasaydı bu şarkı alıp başını giderdi diye düşünüyorum. Özellikle nakarattaki kelimeleri yutarak söylemesi süper olmuş :))
Yalın'a buradan paramı sokağa fırlattırmadığı için ve başucu yaz albümlerimden birisine imza attığı için teşekkür ederim :)Başak Dizer Fransez'i Yalın'ın imajını oturttuğu ve pop star haline getirdiği için Mehmet Turgut'u tekrar başarılı fotoğrafları için ve Arda Aktaş'ı da uzun zamandır elimde tuttuğum en iyi kapak tasarımlarından birisini yaptığı için tebrik etmek isterim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder