21 Haziran 2009 Pazar

KENAN DOĞULU - PATRON

Iıh bu yazın albümü bu da değil. Sezen Aksu ile yollar ayrılmış gibi görünüyor şimdilik. Yerine Bora Uzer ile ortaklık gelmiş. Öp ve Söylerdim'in direkt Bora Uzer katkılı şarkılar olduğu açık. Fakat bu tarz Bora'ya daha çok yakıştığı için burada Kenan değil Bora dinler gibi oldum nedense. Bu iki şarkı pek içime sinmedi.
Patron'u saymıyorum bile. Çakkıdı çakması olduğu konusunda herkes ile hem fikirim. Oynaşalım kaynaşalım yanaşalım derken Kenan Doğulu böyle bir şarkıyı nasıl yapar diye dehşete düştüm. Üzgünüm ama çakkıdı geçen senelerin şarkısıydı ve orada kaldı fazla uzamasa da olurdu.
Bu sezon dj lerin yazlık mekanlarda ve barlarda çalacaklarını taahüt etmiş oldukları şarkı "Rütbeni Bileceksin" oldu. Bence bu da kendisinin B planıydı. Patron tutmazsa bu şarkıyla patlarım diye düşünerek A2 şarkısı yapmış. Doğru karar. Patrondan katbekat daha eğlendiren bağımsız bir şarkı olmuş.
Düzenleme olarak ben "Etme" ye bayıldığımı söyleyeceğim. Kendimi Fransız sokaklarında hissettim :)) Çok tatlı bir ara melodisi var. Tuttum. "Anlıyor musun?", "Aşkkolik" ve "Şimdi & Burada" albümdeki favorilerim diyebilirim. "Şimdi & Burada" beni içine alıveren bir şarkı oldu. Başından sonuna , sözleriyle benim bu yaz en çok dinleyeceğim şarkılardan birisi diyebilirim. Bu albümün "Aşk Kokusu" tadındaki dance içerikli çalışması olması sebebiyetiyle de önem taşıyor :)) "Salak" isimli çalışmayı ise bu yazın piyasa şarkısını arayanlar dalga geçmek maksadıyla dillerine dolayacaklardır. Ama bence de çok salakça bir şarkı. Ne bileyim ne içinde durabiliyorsun ne dışına atabiliyorsun :))
Velhasıl biraz Timbaland , biraz çakkıdı , biraz dance , biraz geçmişin nostaljik izleri derken Kenan Doğulu'nun bu albümünü vasat üzeri buluyorum diyebilirim. Sadece bu kadar. Bangır bangır hit barındıran ve heyecanlandıran bir albüm olamamış. Yaz kaçmasın diye aceleye gelmiş olabilir mi :) 5/3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder