1 Eylül 2009 Salı

MİNİ ANKET ...

Herkese Eylül başlangıcından selam :) Bugün aklıma takılan bir soru oldu. Acaba dedim. Hayatınızın üç albümü ve üç şarkısını bana iletebilir misiniz diye soracaktım. Aşağıdaki mesaj panosundan fikirlerinizi benimle paylaşırsanız pek mutlu olurum ;) Bu yazıyı daha evveli buradaki postumda paylaşmıştım ama sizlerin de fikirleri benim için değerli. Yeni keşfedecek tatları bulmam bakımından bu mini ankette bana öneri yapmanız çok süper olurdu. Bir de bu işin sonunda ufacık bir sürprizim var :D

9 yorum:

  1. Imm, keyifli bir konu kesinlikle ! :))

    Bakalım,

    Charles Aznavour - 40 Chansons D'or ( 2 Cd )
    Gianna Nannini - Gianna Best ( 3 Cd )
    Katie Melua - Piece by Piece..

    $iddetle tavsiye ederim :) Aslında daha çok çıkardı ama 3 tane dediğin için tuttum kendimi :)

    YanıtlaSil
  2. sana muse ve travis albümleri arasında ayrım yapamam şarkılarının hepsine bayılıyorum çünkü.yanlarınada
    anathema - alternative 4 u önerebilirim.
    anathema dinlemiyosan bile angelica ve one last goodbye 'ı denemelisin:)

    YanıtlaSil
  3. Hayatımdaki 3 şarkı, dur bu daha kolay

    1: Madonna. Music
    2: Mariah Carey. We Belong Together
    3: Britney.......Şarkı seçimi yok, sadece en sevdiğim isim bu lduğu için
    Hımm 3e kimi seçsem ki :)

    Albüm:
    1: Mariah/ The Emancipation of Mimi: Çünkü içindeki bütün parçalar tek kelimeyle mükemmel
    2: Tizianno Ferro / Rosso Relativo: Çünkü aldığım ilk albüm
    3: Madonna/ Greatest Hıts: Aslında henüz çıkmadı ama dünyanın 1 numaralı hitleri bu albümde olacak :)

    Bilmem ilk aklıma gelenler bunlar oldu, ama belki düşünsem çok daha iyilerini bulabilrdim, ama sevdiğim şarkılar 1 ve 2 gerçekten bunlar, Top 100umun zişrvesinde bu iki şarkı

    YanıtlaSil
  4. 1-Bring Me The Horizon'ın Suicide Season albümü ölümümdür; ama çok sert, sen sevmezsin Tuncy'm ;)
    2-Aeon Spoke'un Aeon Spoke albümü hayatımda sağlam bir dönüm noktasıdır. Tavsiye ederim. Herkese hitap edebilitesi olduğunu düşünüyorum.
    3-Sertab Erener'in Sertab albümü tam olarak "Yeme de yanında yat" cinsinden. Çok severim! AH!

    Üç şarkı:
    1- Hypnogaja - Misery
    2- Aeon Spoke - Nothing
    3- Enis Eren - He_Breathes_She

    Şimdilik ama ;)

    -D-

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim arkadaşlar çok mutlu oldum. Şarkıları şimdiden teker teker dinlemeye başladım ;) Yorumlarım ayrı bir post yazısında olacak :D Paylaşımlarınız için çok teşekkürler yeni şarkılarla tanışacağımda çok heyecanlanıyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. Hayatımın 3 albümü ve şarkısı çok ağır bir laf ya :) Çok sevdiklerimden aklıma gelen üçleri yazıyım ben:

    3 ALBÜM:
    Muse - Absolution
    Coldplay - Viva La Vida
    Panic! at the Disco - A Fever You Can't Sweat Out

    3 ŞARKI:
    Space Dementia - Muse
    9 Crimes - Damien Rice
    Lonely Day - System of a Down

    Ayrıca soundtrack manyağı bir blogger olarak bunu yapmadan geçemicem:

    3 SOUNDTRACK ALBÜMÜ:
    Juno (2007)
    Moulin Rouge! (2001)
    Mona Lisa Smile (2003)

    YanıtlaSil
  7. hemmeeeen :)

    chris isaacs - always got tonight
    dream theatr - scenes from a memory
    pain of salvation - remedy lane

    en sevdiklerimdir
    ne guzel olmus bu anket .)

    YanıtlaSil
  8. heeey uc sarkimi yazmadimm

    blue hotel - chris isaac
    metropolis - dream theater
    hero - iglesias .)

    YanıtlaSil
  9. Emre ve Lolla seçimlerinizi pek yakın takibe aldım ve hepsini teker teker dinlemeye devam ediyorum. Kesinlikle süper seçimler. Çok çok çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil