3 Eylül 2009 Perşembe

Sürprizlere bayılırım :)


Herkese selam :) Bugün çok mutluyum çünküü bininci kere tıklanmışım. Ben de bu sevincimi sizlerle paylaşmak istedim :D Bu kutlamayı sevgili Madonna'nın Celebration albümü ile pekiştirmeye karar verdim ve de blog izleyicilerim arasından yapacağım çekilişle bir kişiye bu mükemmel tarihi albümü armağan etmenin heyecanı ile yazmaya devam ediyorum. Çekiliş inanın bana çok yasal şekilde gerçekleşecek. Bana bu konuda güveneceğinizi ümit ediyorum. Albüm Türkiye'de yayınlanır yayınlanmaz D&R'dan alınıp kargo vasıtası ile kazanan arkadaşıma gönderilecek. Ayrıntıları adım adım paylaşacağım. Çekilişi ise albümün Türkiye'de çıktığı gün yapmaya karar verdim. Şimdiden herkese burada benimle bulunarak yazılarımı okuduğu için minnetlerimi sunarım. Sağoluuuun :D Sürprizlerim devam edecek ;)

6 yorum:

  1. o çekilişte wakan tanka çıkmazsa bak gör ne oluyo :)

    cidden en az 30 milyonum gitcek o albüme, eh tabi yolda gelecekleri de sayarsak :)

    umarım ben çıkarım :P

    YanıtlaSil
  2. Hehehe inşallah :D Ben de merakla bekliycem kime çıkacak diye. Bu arada albüm ne zaman çıkacak burada ???

    YanıtlaSil
  3. bunu sadece D&R da çıktığı gün görebilicez sanırım, nedense Türkiye de bu tür şeyler önceden duyurulmaz !

    YanıtlaSil
  4. Evet ya çok araştırdım ama bulamadım. Ser verip sır vermiyor müzik firmalarımız :D Bize de böyle merakla beklemek kalıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Beni seç beni seç (=

    Çok helecanlı yiihua!
    (=

    Beni dahil etme istersen; he? Madonna seven biri alsın, sevinirim. Benim yerime Wakan'ı yaz, şansı artsın :D Ya da beni de yaz ben çıkarsam ben de Wakan'a paslarım (=

    ORTAK?! (=

    -D-

    YanıtlaSil
  6. UNDAFINABLE : Tamam anlaştık :D Mutlaka seni de yazıcam heyecan olsun di mi. Sen kazanırsan ne yapmak istersen kabulüm :D

    YanıtlaSil