8 Eylül 2009 Salı

Whitney Houston - I look to you


Tüm zamanların en çok ödül adaylığı kazanan bayanı Whitney Houston geri döndü :) İlk single Million Dollar Bill ile açılan albüm son dönemde dinlediğim en iyi çalışmalardan birisi. Whitney Houston'u uzun yıllar önce heartbreak hotel , it's not right but it's okay , my love is your love , when you believe ve en önemlisi i learn from the best isimli şarkılarla bırakmıştım. [2002 de çıkan Just Whitney'i dinlemedim] Şimdi ise o albümü kadar heyecan verici ve sıkıcı olmayan parçalarla devam etmenin keyfini çıkaracağız gibi görünüyor. [Just Whitney'i de dinlemeliyim]


Albümdeki konuk sanatçı Akon ile yapılmış olan like i never left başta olmak üzere barındırdığı 11 eser de birbirinden hoş. Salute , million dollar bill , i look to you , nothin but love öne çıkan parçalar. Bir göz atmanızı tavsiye ederim ;)

3 yorum:

  1. Tek kelime ile muhteşem ...

    Aylardır bu albümü bekliyordum ... Dönüş budur ...

    YanıtlaSil
  2. million dollar bille blogumda yer vermiştim :)

    hatta tesadüfe bak şu anda o çalıyo :)

    çok güzel şarkı :) feci sevdim :D

    YanıtlaSil
  3. Kadri kesinlikle haklısın. Son dönemde dinlemekten en zevk aldığım albümlerden birisi oldu :)

    Evet Wakan Tanka geriden gelmişim biraz :D Ben de pek sevdim çok hareketli bende de o çalıyor :D

    YanıtlaSil