11 Eylül 2009 Cuma

Dj'lerin divası geliyor ...

Dünya müziğinin bir numaralı dj'lerinden Gülbahar Kültür hakkında daha önce bu postumda yer vermiştim. Muhteşem seçkileriyle hazırlanmış complation albümlerinden seçilen şarkıları bizlere çalmak için 30 Eylül'de Global Beats Party ile Balans Jolly Joker'de bulunacak ...Ben haberi kendisinden alır almaz böyle bir gecede bulunacağım için çok heyecanlandım ve kesinlikle orada olacağımdan eminim :) Sizler de world müzik seviyor veya farklı tınılarla tanışmak istiyorsanız ayrıntılı bilgi aşağıda ve biletler biletix'de ;)

KONSER DUYURUSU [BILETIX'den]
Dünya Müziği’nin tüm Avrupa’yı sallayan DJ’i Gülbahar Kültür bu kez İstanbul’da!Dünya Müziği derlemeleriyle Türkiye, Avrupa ve Orta Doğu’da tüm dans mekânlarının arşivlerinde bir numarada yer edinmiş DJ Gülbahar Kültür, daha önce de Londra ve Viyana gibi Avrupa dans metropollerinde gerçekleştirdiği “Global Beats” partisiyle İstanbullu dans ve müzikseverlere unutulmaz bir set sunacak. Sağlam müzisyenlerin canlı performanslarının sergilendiği mekân olarak ünlenmiş Jolly Joker Balans’ta 30 Eylül gecesi gerçekleşecek olan partide, Gülbahar Kültür bir retrospektif sunarak bugüne kadar derlediği 40’ın üzerindeki Dünya Müziği albümünden müthiş bir seçkiyle, setinde harikalar yaratacak.

4 yorum:

  1. Kaçmaz ... Hatta koşmak gerek :) ...

    YanıtlaSil
  2. bu yorumu yazına değil headerına yapıyorum :)

    you rock!!! :)

    başka da bişey demem, diyemem zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Kadri : kesinlikle takla ata ata gideceğim :) Aslında çalışma saatim uymuyor ama şimdiden kulis yapmaya başladım :D

    Wakan Tanka : Beğendiğine çok sevindim :) Gözlemlerini dikkate alıyorum haberin olsun ;)

    Travis : Haklısın kesinlikle değer. Çok heyecanlıyım :D

    YanıtlaSil