6 Eylül 2009 Pazar

DİVALARDAN SEÇMELER ...

Bugünkü seçimlerim pop yıldızı bayanların en sevdiğim eserlerinden geliyor :D Onları bana bağlayan eserlerin bir bir dökümanını yaptım ve neden niçin seviyorum diye kendime sordum. Ortaya aşağıdaki cevaplar çıktı...

BEYONCE - CRAZY IN LOVE : Envai çeşit ödül kazandığına şaşmamalı. Oldukça yükse enerjili ritmlerle beni her daim oturduğum yerden kaldırmayı becermiştir. Bir gruptan çıkış için yapılacak en iyi şarkılardan birisiydi.Çılgın bir dans kareografisi ve güzel bir klip ile şarkıyı göklere taşımayı bildi ...
BJORK - BACHELORETTE : Bu eserin her haline hastayım. İster Fashion Rocks'da canlı defilede söylesin , isterse klibinde o mahur hallerinden bir demet sunsun asla bıkmayacağım. Bjork'ü çok seviyor ve deneme tadındaki müzik tınılarından böyle muhteşem bir eseri armağan ettiği için teşekkürlerimi sunuyorum ..
BRITNEY SPEARS - EVERYTIME : Bu şarkıdan sonra ne olduysa oldu ve ben Britney'i daha bir ciddiye almaya başladım. Videosu da etkileyici ve skandallarına kapı aralar nitelikteydi. Bence kendisinin yapmış olduğu en başarılı baladlardan birisi. [Ambient Mix'i ayrıca taktire şayan]

CHRISTINA AGUILERA - FIGHTER : Bu şarkının videosu üzerine tanımam. Güçlü bir imaj seçerek karalara boyandığı bu eserinde Christina rock tınılarını pop şarkısı gibi değil de cidden hakkını vererek yorumlamıştı. Başkası olsa cidden batırırdı diye düşünüyorum...

KYLIE MINOGUE - CONFIDE IN ME : Aslında her şarkısını pek seviyorum ama bu şarkısına ayrı bir önem veriyorum. Impossible Princess döneminde güme gittiğini düşünsem de bugün bile yaylıları bunun gibi başarıyla kullanmayı bilen şarkı bulmak zor. Pop - ambient karışımı ve yıllarca dinlmekten asla bıkmayacağım nadide bir tablo gibi geliyor bana :D

MADONNA - SECRET : Tabii onun da şarkısını semek çok zordu ama bu şarkısı beni alıp farklı diyarlara götürdüğü için seçilmeyi hak etti. Herkesin sırrı vardır. Benim de sırlarımdan birisi aydınlanmış oldu. En sevdiğim Madonna şarkısı Secreeet :D

MARIAH CAREY - I STILL BELIEVE : Kariyerine batırmadan hemen önce çıkardığı muhteşem albümünden pek beğendiğim bir eser. Gerçi sonradan kendini toparlamayı bildi ama benim gözümde hala bu şarkı ile diva kalacak. O kadar sevdim ki bir de single olarak getirttim Avrupa'dan :D

NELLY FURTADO - ALL GOOD THINGS [COME TO AN AND] : Nelly ile Coldplay'den Chris Martin bir araya gelirse işte ortaya böyle güzellikte bir eser çıkar. Bu kızcağızın hiçbir albümünde hayal kırıklığına uğramadım. Şarkı aynı zamanda MTV VMA da yılın en iyi şarkısı adaylarından birisi olaca kadar güçlüydü ...

2 yorum:

  1. seçtiğin bütün şarkıcı ve şarkılara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh ben de :D Umarım bu dönemden sonraki şarkıları eskilerine bin basacak derecede olmaya devam ederler :D

    YanıtlaSil