2 Ağustos 2009 Pazar

SERTAB ERENER - PAINTED ON WATER

Sertab Erener'in Demir Demirkan'la beraber oluşturduğu , şu an yurtdışında satışta olan fakat ülkemiz raflarına henüz uğramamış olan Painted On Water'ın samplelarını dinleme fırsatı buldum :) Ülkemizde ondört yöreden ondört türkünün batı enstrümanlarıyla düzenlenmiş halini ebru sanatıyla harmanlayan çalışmada prodüktörlük görevi Jay Newland'a [Norah Jones] verilmiş. Ayrıca grammy kazanmış bir çok müzisyeni de albümde konuk görebilmek mümkün.

Albümün en büyük kozlarından birisinin de Vanessa Villiams'a yılın şarkısı dalında grammy kazandıran "Save The Best For Last" in yazarı Phil Galdston ın da albümün sözlerinde destek sağlaması diye düşünmekteyim. Daha önce Madonna , Celine Dion , Sherly Crow , Brandy ve Béyonce'un da albümlerine katkısı olduğunu düünürsek oldukça iddialı bir girişim. Sertab Erener daha önce de Britney Spears'ın şarkı sözü yazarlarıyla ve prodüktörleriyle No Boundaries albümünde çalışmıştı.

Painted On Water'ın sample'larını buradan dinleyebilirsiniz :)

3 yorum:

  1. dinlemek içinse albümü bulman da kolay aslında. ama dinlemesi o kdr kolay değil. uyanık kalamıyor insan :)

    YanıtlaSil
  2. Bu albüm için kendime biraz zaman verdim lecterhouse süper tespit etmişsin :)) Bu şarkıları kış aylarında elimde sıcak bir kahve , dışarıda kar yağarken dinlemeyi ve huşuya ulaşmayı hedefliyorum :) Yaz içinse bu böyle'nin remixiyle uyanık kalacağım :))

    YanıtlaSil
  3. bende merakla bekliyorum albümü, bu güne kadar yapmış olduğu tüm albümleri severek takip eden ben umarım bunu da severim, ki zaten gayet kaliteli bir iş olduğunu zannediyorum...umarım hak ettiği yeri de elde edebilir...

    YanıtlaSil