19 Ağustos 2009 Çarşamba

PINAR AYLİN - MASAL BU YA


Pınar Aylin'i doksanlı yıllarda çok severdim. En son Çöl Fırtınası albümündeki elektro - pop dans ritmli şarkılarını da takdir ettikten sonraki albümleri bana pek yavan geldiği için takip etmeyi bıraktım. Fakat son maxi single'i "Masal Bu Ya"ile geri döndü. Bu çalışması için de biraz kararsız olduğumu belirtmek isterim.


Bundan önceki albümünde olduğu gibi yine aranjman bir parça ile "Şaşkın" ile çıkış yaptı. Eserin orijinal hali Belgrad'lı grup Kal'ın Duj Duj'u. Bu şarkının orijinal versiyonunu daha önceden de bildiğim için çok severdim. Bu albümdeki düzenlemesi ise çok alakasız olmuş diyebilirim. Sözlerini beğenmedim ve Pınar Aylin şarkıyı çok hissiz , sanki şiir okur gibi yorumlamış.


Ardından gelen "Huysuz" ise "yalnız huysuz ve mutsuz olmak istemiyorum , etrafa saran huzursuz olmak istemiyorum" gibi sözleriyle çıtayı yükseltmiş. Beğendim. Masal bu ya ise şöle papatya bahçelerinin içinde dinlenebilecek tarzda şarkılar vardır ya. Hıh işte onlardan birisi olmuş :) Düzenleme olarak çok farklı bir çalışma değil ama dinlenebilecek bir melodisi var.


Maxi single'a konu olan son iki çalışmaysa çok satmayan önceki albümünün iki uzantısı aslolan ben ve yolcu yolunda gerek. Yaniii kaç etti. Aslolan ben'i de katarsak matematiği oldukça basit oldu. 5 üzerinden üçlük bir çalışma. [Bu arada çöl fırtınası albümündeki "Aşk" isimli çalışmanın Texas Westernvari düzenlemesi hala en çok dinlenenler listemde. Bu şarkılardan zevk almayanlar biraz nostalji ile o şarkıya da bir kulak vermeli :) ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder