21 Ağustos 2009 Cuma

HAFTANIN MUSIKİ HABERLERİ ...

Bu hafta ilgimi çeken bir kaç bazıları abes , bazıları oturaklı müzik haberlerini sizler için derleyip toparladım. Kayıtlarını hırsızlara kaptıranlardan tutun da soundtrack ödül törenine bir kaç ip ucum az sonra buradaki yerini alacak. Başlıyoruz herkes kemerlerini bağlasın ...

Kayıtları çalındı. MTV den son anda aldığım habere göre düet gülü Justin Timberlake ile Leona Lewis'in yeni parçası Don't Let Me Down'ın kayıtları çalınmış. Ben bir türlü anlamam. Neden bu sanatçıların hiç bilezikleri beşi bir yerdeleri çalınmaz da hep kayıtları çalınır diye. Her albüm öncesi mutlaka böyle bir haber duyarız. Bence bu kayıtların kopyalarını mücevherat kasalarının hemen içine iliştirseler daha mantıklı olur.
EMA adaylarını biz belirleyecekmişiz. MTV den almış olduğum son habere göre bu seneki EMA Türkiye adaylarını biz belirliyormuşuz. Hande Yener , Manga , Hayko Cepkin gibi isimler başı çekmekte. Oylamaya MTV TR sayfasından ulaşabilirsiniz. Bu sene Berlin'de inşallah seneye bizde :=)

Ödüle doymuyor : Ne klasik bir başlık. Halbuki ödülden obez oldu şeklinde de bir giriş düşünülebilirdi :)) Neyse mevzumuz Ghent Soundtrack Film Festivali'nden geliyor. Geçen sene altın küresiydi, oscarıydı derken 32 parça arcopal takım gibi ödülleri toplayan Slumdog Millionaire bu sene bu ödüle aday olmuş. Bu haber beni kesmeyince derhal festivalin orijinal web sitesine gidip diğer adaylara da göz attım. The Wrestler , Run & Hide (Je l’aimais), Gran Torino , O Saya ve Jai Ho (Slumdog Millionaire) en iyi şarkı adaylarını oluşturuyor. Böyle bir ödül töreni olduğundan hiç haberim yoktu. Sizin de bu durumdan bir haberiniz olsun isterseniz ayrıntı http://www.worldsoundtrackawards.com/ adresinde bekliyor ...


Ricky Martin'in çocukları 1 yaşına girmiş : Hiç haberimin olmadığı bir başka mevzu. 20 Ağustos'ta bir yaşına giren ikiz bebeleri Matteo ve Valentino'yla olan pozlarını basına verince anladım. Kiralık anne yöntemiyle sahip olduğu çocukları maşşallah pek şeker. Altın takmak lazım ama en son İzmir'de vermiş olduğu konseri hatırlıyorum. Altın takmak için Miami'ye gidemeyeceğime göre hayırlısı olsun demekten başka yapılabilecek bir durum söz konusu şu an için değil :)
Bu haftanın öne çıkan [bu da bir başka klişe söz hemen düzeltiyorum] bu haftanın tepeye fırlayan haberlerinden oluşturduğum kolaj bunlardan ibaret. Haftaya kadar elimde birikenleri tekrar paylaşmak üzere :)

4 yorum:

  1. vallahi böyle bir ödül töreninden benim de haberim yoktu :) iiy oldu bilgilendik :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de yakında bir akademi kurarak bir ödül töreni tertip edeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. eğer jüride ben olmazsam akademi başına yıkılır ona göre =)

    YanıtlaSil
  4. Onur jüri üyelerimden birisi olacağından emin olabilirsin :)

    YanıtlaSil