23 Ağustos 2009 Pazar

ALINANLAR VERİLENLER

Eskiden yeni edindiğim albümleri teker teker tanıtırdım. Şimdi yeni bir kampanya yaparak toptan tanıtmaya karar verdim :) Fikir babında almak veya almamak işte bütün mesele bu diye düşünenlerdenseniz belki yazacaklarımın bir faidesi olabilir.
İRDELENECEKLER :Selim Demirdelen [Dut Ağacı] , Ajda Pekkan [Süperstar 83] , Araf [Volume 1] , Hamit Ündaş feat. Nazan Öncel [Janti]
SELİM DEMİRDELEN [Dut Ağacı] Çok uzun zamandır alacak listemde yer alan Selim Demirdelen'in Dut Ağacı isimli albümünü nihayet edindim. Tarz olarak world music kategorisine girebilecek tatta çok naif ve sakin bir albüm. Albüme konuk olan sanatkarlar arasında Aylin Aslım , Levent Yüksel , Özge Fışkın , Koray Candemir , Adile Yadırgı , Melis Danışmend ve Sezgi Olgaç var. Beklediğime değen bir albüm olmuş.
TAVSİYELER : Belki bir gün feat. Koray Candemir , İstanbul feat. Levent Yüksel , Ben yaptım feat. Aylin Aslım
AJDA PEKKAN [Süperstar 83] Bir hit albüm. Ajda Pekkan'ın en sevdiğim şarkıları bu albümde yerini almış. 83 yılında yapılan kayıtların CD basımı bu albümü de pek beğendim. Uykusuz her gece , son yolcu , bir günah gibi ve daha fazlası. Boş yok ...
TAVSİYELER : Sihirli aşk , düşünme hiç , sana doğru
HAMİT ÜNDAŞ feat NAZAN ÖNCEL [Janti] Nazan Öncel'in sağ kolu Hamit Ündaş'dan farklı bir albüm. Albümün last fm deki etiketi melancholic olarak yazılmış mesela :) Nazan Öncel albümlerinin düzenlemelerini yaptığını ve diğer katkılarını düşünecek olursak bu etiket cuk diye oturmuş. Sesindeki modülden dolayı şarkıları yorumlayışı alışılmışın dışında. Albümdeki "cehennem çocuğu" ise bu aşk değil bu intihar sözleriyle en neşeli insanı bile durdurup iki dakika hüzünle düşündürecek cinsten :)
TAVSİYELER : Cehennem çocuğu , tuttum bırakmam , ağlamaya devam
ARAF [Volume 1] İstanbul'un enteresan mekanlarından Araf'ta çalınan şarkılardan derlenmiş bir albüm. Genelde balkan müziği üzerine yoğunlaşmış olmasından mütvellit aynı tarzda birbirinin lokomotifi eserlerden oluşuyor. Fakat Kazım Koyuncu'nun vokaliyle Elle , dağılan ve dandanadan olarak ad değiştiren Tamburada grubunun ultra eğlenceli şarkısı albüme farklı bir tarz getirmiş. Gypsy & Balkan , Gogol Bordello tarzından hoşlananlar için eğlenceli bir albüm olacağını tahmin ediyorum.
TAVSİYELER : Tamburada [merdiven] , Esma Redzepova [Chaje Shukarije - Sevdim Sevilmedim] , Mon Cote Punk [Youssef]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder