8 Ağustos 2009 Cumartesi

ELLER HAVAYA MASH UP ZAMANI :) [1]

Mash Up'ları benim kadar seveniniz var mı bilemeyeceğim ama ben pek yakından takip eder ve dinlerken eğlenceden kendimden geçerim. Mash up yapmak çok zordur. Müziğin matematik bölümünün beş yıldızlı pekiyi kıvamında olması gerekmektedir. Sevdiğiniz sanatçıların şarkılarının birbiri ile karışması çoğu zaman silikon dudaklı yapay düet havasını verse de yine de eğlendirir :) Hatta bazı TV kanallarında mash-up lar için özel yer verilmektedir. Hatta bazı sanatçılar remix albümlerinde mash up versiyonları da kullanarak bizi daha da şaşırtmaktadır. Az sonra ekte izleyeceğimiz dosyada da yabancı pop musıkinin önde gelen isimlerini tek çatı altında seyretme şansı bulacağız. Daha önce izleyenler için nostalji olsun , ilk izleyenlere de eğlence :)
GIVE IT 2 ME TWICE MORE : Britney Spears , Justin Timberlake , Nelly Furtado , Madonna , Timbaland , Pharell Williams [MASH UP : Calmucho]

3 yorum:

  1. mash upları bende severim, ve özellikle buda güzel olmuş, bide hepsi sevdiğim şarkı olunca, daha da güzel bir hal almış oluyo :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de sabah sabah coşunca mutlaka paylaşma gereği buldum.Ben de bu üç şarkıyı çok severim. Eğlence üçe katlanmış durumda wakan tanka :))

    YanıtlaSil
  3. Çok başarılı ve eğlenceli olmuş.

    YanıtlaSil