1 Ekim 2009 Perşembe

And The Winner Isss :)

Heeeey :) Çekiliş süreci tamamlandı ve kazanan belli oldu. Sarı Dergi bloğunun yazarı Murat Can Özçetin Madonna - Celebration cdsinin sahibiii :) Tebrik ediyorum. Umarım seviyorsundur Murat Can :D 5 Ekim günü çift CD lik versiyonu çıkar çıkmaz bana vereceğin adrese kargo yolu ile gönderilecek. Şimdiden güle güle dinle :D

Heeey sürprizler burada bitmezzz. Kazanamayanlar sıkı dursun yakında bambaşka bir oyunum daha var ;) Hayat sürprizlerle doludur ve ben bu sürprizlere bayılırım :)

6 yorum:

  1. hıh sana demiştim ben kazanamam diye :(

    yine de akşam eve gelip neti açmayı dört gözle bekledim :) neyse para cepten çıkıcak artık napalım :)

    tebrikler murat can'ada :)

    YanıtlaSil
  2. saymam bi daha çekilsin

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. oha süpermiş! çok teşekkür ediyorum! madonna'yı umarım seviyorsundur ne demek? madonna'yı sevmeyen ölsün =) heyecandan kaç kere yanlış yazıp sildm yorumu yaa =) teknik sorunlar yüzünden bir haftadır ayrı kaldığım sanal ortama yeniden döner dönmez böyle güzel bir haberi almak çok iyi oldu gerçekten.

    YanıtlaSil
  6. Ehe ehe ehe :)) Güle güle dinle. CD en kısa zamanda elinde olacak Murat Can :) Wakan Tanka ve RFK bir dahaki sefere inşallah ;)

    YanıtlaSil